Extra kantoorruimte voor GB Meubelen

Home / Extra kantoorruimte

Extra kantoor-, kantine- en vergaderruimte

GB Meubelen is een overkoepelende en snelgroeiende organisatie waaronder franchiseondernemingen als Superkeukens, KeukenDepot, Pronto Wonen, Profijt Meubel, XOOON en Henders & Hazel vallen.

Behoefte aan extra kantoorwerkplekken

De groei die de organisatie doormaakt was ook in het bedrijfspand in Tilburg merkbaar vertelt Remco Kiesling, Operationeel Manager bij GB Meubelen: “We hadden dringend behoefte aan meer kantoorwerkplekken en een goede vergaderruimte. In de oude situatie hadden we bijvoorbeeld werkoverleg in de kantine en dat is verre van ideaal.

Verdiepingsvloer als basis

In onze zoektocht naar een oplossing voor het gebrek aan kantoor-/ vergaderruimte kwamen we in contact met Twinfloor®. Na de eerste kennismaking op onze locatie volgde al snel een uitstekend advies en een heldere offerte. In het plan vormde een verdiepingsvloer (ca. 150m2) de basis voor de te realiseren twee kantoren, een receptie/ ontvangstruimte op de begane grond en een vergaderruimte en kantine op de etage. Hierbij moest wel rekening worden gehouden met de kolommen van een eerder geplaatste entresolvloer, maar Twinfloor® heeft dit keuring ingepast.

Turn key aanpak

De complete montageperiode duurde ongeveer 2 weken, waarbij we nauwelijks overlast hebben ervaren. Ook het contact met de montage verliep erg prettig. Met een turn key aanpak verzorgde Twinfloor® niet alleen de montage van de wanden en plafonds met verlichting maar bijvoorbeeld ook het leggen van de vloerbedekking. Wij vonden het erg prettig om alles bij een verantwoordelijke partij onder te kunnen brengen.

Comfortabele werkplekken

Inmiddels maken we alweer een paar maanden gebruik van de nieuwe ruimtes en dat bevalt erg goed. De werkplekken zijn comfortabel en daarnaast zijn we natuurlijk blij met deze extra inpandige ruimte.”